Sery Mlekovity uhonorowane nagrodą Dobry Produkt 2010 – Wybór Konsumentów

mlekovita

mlekovitaMlekovita zdobyła najwyższy laur w pierwszym Ogólnopolskim Badaniu Postaw i Preferencji Konsumenckich zrealizowanym przez redakcję „Forum Biznesu”.

Badanie dotyczyło aktualnych postaw i preferencji konsumentów, których pytano o to, jakie produkty uważają za najlepsze w poszczególnych kategoriach, które cieszą się ich największym zaufaniem.

Powyższym badaniem objęto 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zakład Badań Naukowych PTS jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniami objął Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Nagrody wręczane były w poszczególnych kategoriach, podzielonych wg rodzajów produktów, uszeregowanych zgodnie z następującymi branżami: elektroniczny sprzęt audio-video i multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, motoryzacja – samochody osobowe, artykuły chemii gospodarczej, środki higieny osobistej i kosmetyki oraz artykuły spożywcze.

Nagrodą Konsumentów Dobry Produkt 2010 uhonorowano wszystkie sery żółte produkowane przez Mlekovitę.

Źródło: SM Mlekovita

Mlekovita zdobyła najwyższy laur w pierwszym Ogólnopolskim Badaniu Postaw i Preferencji Konsumenckich zrealizowanym przez redakcję „Forum Biznesu”. 

Badanie dotyczyło aktualnych postaw i preferencji konsumentów, których pytano o to, jakie produkty uważają za najlepsze w poszczególnych kategoriach, które cieszą się ich największym zaufaniem.

Powyższym badaniem objęto 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zakład Badań Naukowych PTS jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniami objął Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Nagrody wręczane były w poszczególnych kategoriach, podzielonych wg rodzajów produktów, uszeregowanych zgodnie z następującymi branżami: elektroniczny sprzęt audio-video i multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, motoryzacja – samochody osobowe, artykuły chemii gospodarczej, środki higieny osobistej i kosmetyki oraz artykuły spożywcze.

Nagrodą Konsumentów Dobry Produkt 2010 uhonorowano wszystkie sery żółte produkowane przez Mlekovitę.

 

 

Related Topics
Author
By
@
Related Posts

Sery Mlekovity uhonorowane nagrodą Dobry Produkt 2010 – Wybór Konsumentów

mlekovita 29th Marzec, 2011

mlekovitaMlekovita zdobyła najwyższy laur w pierwszym Ogólnopolskim Badaniu Postaw i Preferencji Konsumenckich zrealizowanym przez redakcję „Forum Biznesu”.

Badanie dotyczyło aktualnych postaw i preferencji konsumentów, których pytano o to, jakie produkty uważają za najlepsze w poszczególnych kategoriach, które cieszą się ich największym zaufaniem.

Powyższym badaniem objęto 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zakład Badań Naukowych PTS jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniami objął Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Nagrody wręczane były w poszczególnych kategoriach, podzielonych wg rodzajów produktów, uszeregowanych zgodnie z następującymi branżami: elektroniczny sprzęt audio-video i multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, motoryzacja – samochody osobowe, artykuły chemii gospodarczej, środki higieny osobistej i kosmetyki oraz artykuły spożywcze.

Nagrodą Konsumentów Dobry Produkt 2010 uhonorowano wszystkie sery żółte produkowane przez Mlekovitę.

Źródło: SM Mlekovita

Mlekovita zdobyła najwyższy laur w pierwszym Ogólnopolskim Badaniu Postaw i Preferencji Konsumenckich zrealizowanym przez redakcję „Forum Biznesu”. 

Badanie dotyczyło aktualnych postaw i preferencji konsumentów, których pytano o to, jakie produkty uważają za najlepsze w poszczególnych kategoriach, które cieszą się ich największym zaufaniem.

Powyższym badaniem objęto 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zakład Badań Naukowych PTS jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniami objął Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Nagrody wręczane były w poszczególnych kategoriach, podzielonych wg rodzajów produktów, uszeregowanych zgodnie z następującymi branżami: elektroniczny sprzęt audio-video i multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, motoryzacja – samochody osobowe, artykuły chemii gospodarczej, środki higieny osobistej i kosmetyki oraz artykuły spożywcze.

Nagrodą Konsumentów Dobry Produkt 2010 uhonorowano wszystkie sery żółte produkowane przez Mlekovitę.

 

 

By
@
backtotop